جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

راهنمای دسترسی به لباس Avengers در بازی Spider-Man

۸۴۲ بازديد
به تازگی یک راهنما جدید از چگونگی دسترسی به لباس Avengers در بازی Marvel’s Spider-Man منتشر شده است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مطالعه کنید.
مدت زمان زیادی از انتشار بازی شاهکار Marvel’s Spider-Man نمی‌گذرد، عنوانی که توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان کسب کند و به یکی از بهترین بازی‌های سال جاری تبدیل شود. همچنین از آن جایی که این بازی یک انحصاری باری کنسول پلی‌استیشن ۴ به شمار می‌رود، می‌توان آن را برگ برنده‌ای بزرگ برای شرکت سونی قمداد کرد.



محتویات مختلفی جهت شخصی‌سازی شخصیت اصلی بازی وجود خواهد داشت که جذابیت بازی را افزایش می‌دهد. مثل تنوع بالای لباس‌های مختلف که تجربه هریک می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و حتی در گیم‌پلی بازی تاثیر بگذارد. یکی از این لباس‌ها که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، لباس Iron Spider خواهد بود که در فیلم موفق Avengers: Infinity War آن را مشاهده کردیم. این لباس از ظاهری بسیار زیبا و با اقتدار برخوردار است و می‌تواند برای علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی، بسیار مناسب باشد. حال به تازگی یک راهنما جدید منتشر شده که نحوه دسترسی به لباس مذکور را در بازی Marvel’s Spider-Man به ما آموزش می‌دهد. در ابتدا، باید به سراغ لیست لباس‌های موجود در بازی بروید که پوشش Iron Spider را می‌توانید با شماره ۱۷ پیدا کنید. سپس باید به سطح اصلی شخصیت خودتان توجه کنید که حداقل به سطح ۳۱ رسیده باشد. در انتها، موارد لازم برای دسترسی به آن چهار عدد توکن Crime، سه عدد توکن Base و سه عدد توکن Challenge خواهد بود. با استفاده از این موارد، می‌توانید به لباس زیبای Iron Spider دسترسی پیدا کنید و با آن در شهر بزرگ و پرجزئیات بازی، به گشت و گذار بپردازید. اما شاید فکر کنید که این لباس فقط جنبه ظاهری خواهد داشت و کاربرد دیگری ندارد. اما در رابطه با این موضوع باید ذکر کنیم که اتفاقا پوشش Iron Spider در بخش مبارزات بازی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. شما در حین استفاده از این لباس، می‌توانید چهار عدد بازوی مکانیکی و رباتیک مخصوص را مشاهده کنید که می‌توانند قدرت ضربات شما را افزایش دهند. همچنین قطعا در طول بازی، با دشمنانی مواجه خواهید شد که از لحاظ دفاعی قوی خواهند بود اما می‌توانید با استفاده از این بازوها سپرهای آنان را نابود کنید. قابلیت حمله همزمان به چندنفر در یک جهت در حین استفاده از پوشش Iron Spider برای شما قابل استفاده خواهد بود و در زمانی که در بین تعدادی از دشمنان گیر افتاده و راه فراری ندارید، بسیار کاربردی است.
این راهنما، مخصوص افرادی است که با توجه به علاقه‌مندی به لباس مذکور، نسخه معمولی بازی را دارا هستند. این درحالی است که دارندگان نسخه Marvel’s Spider-Man Digital Deluxe Edition می‌توانند از ابتدا بازی را با همین لباس آغاز کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.